Plačam 50.000sit, če me naučiš vodenja knjig za s.p. v MB...
Moderator: Mirko Zbačnik
Plačam 50.000sit, če me naučiš vodenja knjig za s.p. v MB...
Zdravo. Ker ne morem, in ne morem najti tečaja računovodstva v Mariboru, sem pripravljen plačati 50.000 sit osebi, ki bi me naučila vodenja knjig za s.p. Se pravi enostavno knjigovodstvo. Star sem 22 let in kmalu mislim odpreti s.p, in se mi zdi škoda plačevati računovodskemu servisu.
LP
LP
Nazadnje spremenil tyler, dne 09 Dec 2006, 22:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Plačam 50.000sit, če me naučiš vodenja knjig za s.p. v MB...
Zdravo. Ker ne morem, in ne morem najti tečaja računovodstva v Mariboru, oz. ni nikoli dovolj prijavljenih, sem pripravljen plačati 50.000 sit (ni zadnja cena) osebi, ki bi me naučila vodenja knjig za s.p. Se pravi enostavno knjigovodstvo. Star sem 22 let in kmalu bom odprl svoj s.p., ki pa bo bolj kot hobi, bi se lahko reklo. Zato se mi tudi zdi škoda, vsak mesec plačevati računovodskemu servisu.
LP
LP
Nazadnje spremenil tyler, dne 09 Dec 2006, 22:33, skupaj popravljeno 2 krat.
Ni ravno humor tole bil, ampak dokaj resna stvar... , no tako resna pa spet ne. Ja saj vem koliko stanejo seminarji oz. tečaji, recimo za 80.000 sit dobiš celoten tečaj 60ur, pri pravih strokovnjakih... in če tako gledaš, potem teh 50.000sit ni ravno tako malo
In tako, da veš, sem ravnokar pogledal mail, in že imam ponudbo
In tako, da veš, sem ravnokar pogledal mail, in že imam ponudbo
Pozdravljeni!
Običajno se v take teme ne vključujem, ker tisti, ki ne zna ceniti računovodskega dela ali pa ga ceni zgolj v vrednosti 50.000 SIT, presneto malo ve, kaj je računovodstvo. Verjamem, da boste dobili nekoga, ki vas bo naučil osnov knjigovodstva (tudi tečaj 60 ur se nanaša na osnove knjigovodstva), torej kaj je debet oziroma kredit in način kontiranja najbolj običajnih poslovnih sprememb. Tudi bilanco stanja in izkaz poslovnega izida boste lahko sestavili, če boste imeli dober računalniški program, kjer so že vgrajene te bilance (seveda, če boste pred tem pravilno označevali poslovne dogodke). In ne nazadnje, če se boste vsako leto dodatno izobraževali, boste čez nekaj let res obvladali tudi področje računovodstva.
Za obvladovanje računovodstva pa morate poznati tudi nekaj več od knjigovodstva:
- zakonodajo s področja delovanja zasebnikov: Obrtni zakon in specifično zakonodajo s področja dejavnosti zasebnika
- zakonodajo s področja davkov: Zakon o dohodnini; Zakon o davčnem postopku. Zakon o dohodnini je temeljni predpis po katerem vodi knjige s.p.; zakon o davčnem postopku predpis, ki ureja postopke;
- uredbo o višini povračil stroškov, ki se zasebniku priznajo kot odhodki;
- računovodske standarde, posebno pa še standard SRS 39, ki velja prav za zasebnike. Razen tega pa še izvedbene predpise, ki se nanašajo na to področje;
- zakon o davku na dodano vrednost: ne glede na to ali ste/boste davčni zavezanec ali ne;
- zakon o zdravstvenem zavarovanju in izvedbene predpise, ki se nanašajo na plačevanje prispevkov za zasebnika ali zaposlene pri zasebniku;
- uredba o plačevanju z gotovino;
- zakon o plačilnem prometu . . . . . . . . (to je bilo le nekaj navedb področij)
In na koncu, sestavni del poznavanja računovodstva je tudi znanje o tem, kaj posamezna bilanca pomeni s poslovnega ali davčnega vidika, kako s pomočjo različnih kazalnikov ugotoviti ali s.p. deluje dobro ali slabo (ne zgolj iz velikosti dobička ali izgube) in zakaj deluje slabo. In če deluje slabo, poiskati ukrepe za izboljšanje delovanja.
Sicer pa Tyler, želim vam veliko uspeha na vaši poslovni poti. Ko pa se vam bo zazdelo, da je bolje biti strokovnjak na svojem področju - na področju, ki ga obvladujete in za kar ste tudi odprli s.p., preostalo pa prepustiti drugim strokovnjakom, pa jih le poiščite. Marsikatera nevšečnost vam bo prikrajšana.
LP
Običajno se v take teme ne vključujem, ker tisti, ki ne zna ceniti računovodskega dela ali pa ga ceni zgolj v vrednosti 50.000 SIT, presneto malo ve, kaj je računovodstvo. Verjamem, da boste dobili nekoga, ki vas bo naučil osnov knjigovodstva (tudi tečaj 60 ur se nanaša na osnove knjigovodstva), torej kaj je debet oziroma kredit in način kontiranja najbolj običajnih poslovnih sprememb. Tudi bilanco stanja in izkaz poslovnega izida boste lahko sestavili, če boste imeli dober računalniški program, kjer so že vgrajene te bilance (seveda, če boste pred tem pravilno označevali poslovne dogodke). In ne nazadnje, če se boste vsako leto dodatno izobraževali, boste čez nekaj let res obvladali tudi področje računovodstva.
Za obvladovanje računovodstva pa morate poznati tudi nekaj več od knjigovodstva:
- zakonodajo s področja delovanja zasebnikov: Obrtni zakon in specifično zakonodajo s področja dejavnosti zasebnika
- zakonodajo s področja davkov: Zakon o dohodnini; Zakon o davčnem postopku. Zakon o dohodnini je temeljni predpis po katerem vodi knjige s.p.; zakon o davčnem postopku predpis, ki ureja postopke;
- uredbo o višini povračil stroškov, ki se zasebniku priznajo kot odhodki;
- računovodske standarde, posebno pa še standard SRS 39, ki velja prav za zasebnike. Razen tega pa še izvedbene predpise, ki se nanašajo na to področje;
- zakon o davku na dodano vrednost: ne glede na to ali ste/boste davčni zavezanec ali ne;
- zakon o zdravstvenem zavarovanju in izvedbene predpise, ki se nanašajo na plačevanje prispevkov za zasebnika ali zaposlene pri zasebniku;
- uredba o plačevanju z gotovino;
- zakon o plačilnem prometu . . . . . . . . (to je bilo le nekaj navedb področij)
In na koncu, sestavni del poznavanja računovodstva je tudi znanje o tem, kaj posamezna bilanca pomeni s poslovnega ali davčnega vidika, kako s pomočjo različnih kazalnikov ugotoviti ali s.p. deluje dobro ali slabo (ne zgolj iz velikosti dobička ali izgube) in zakaj deluje slabo. In če deluje slabo, poiskati ukrepe za izboljšanje delovanja.
Sicer pa Tyler, želim vam veliko uspeha na vaši poslovni poti. Ko pa se vam bo zazdelo, da je bolje biti strokovnjak na svojem področju - na področju, ki ga obvladujete in za kar ste tudi odprli s.p., preostalo pa prepustiti drugim strokovnjakom, pa jih le poiščite. Marsikatera nevšečnost vam bo prikrajšana.
LP
Pozdravljena Nina!
Kar se tiče mnenja ali ta tema sodi na forum ali ne, se z vami ne strinjam povsem. Ravno ta ponudba, odraža prepogosto miselnost majhnih podjetnikov (tako s.p. kot d.o.o.) v slovenskem prostoru, o kateri bi veljalo spregovorili na tem forumu. Jaz bi temo celo postavila na bolj vidno mesto (v drugo področje, ne izobraževanje), saj so obiskovalci foruma tudi bodoči uporabniki računovodskih storitev in iz odgovorov ljudi, ki imajo izkušnje, oblikujejo svoje mnenje/stališče do te problematike. Poglejmo najbolj pogoste teme (pogosto se "učijo" osnov razumevanja)!
Pri nekaterih še vedno velja, da je za delo v računovodstvu dovolj, da zna držati svinčnik v roki in da zna uporabljati seštevalni stroj (za uporabo računalnika pa že dvomim). Če jim država ne bi predpisala oddajanja računovodskih izkazov ali drugih "poročil" pa strokovnega računovodstva tako ne bi potrebovali. Da pa zadostijo tem zahtevam, zberejo dokumentacijo enkrat na leto in jo nesejo osebi, ki jim bo to naredila "za majhen denar". Tu pa naletimo na naslednjo nedorečenost. Računovodje/računovodski servisi imajo svojo računovodsko tarifo, ki pa je zaradi zgoraj omenjenih primerov, ne morejo uporabljati, saj bi bile njihove storitve (za njihove pojme) predrage. Tako v večini primerov (predvsem majhnih servisov) postavlja kvantiteto pred kvaliteto, da lahko preživijo. To sicer ni opravičilo, je pa življenjsko.
Nina, resnično menim, da bi lahko o tej temi spregovorili tudi drugi. Računovodstvo je stroka kot vsaka druga, za opravljanje katere je potrebno, tako pridobljeno teoretično znanje preko šolskega izobraževanja, kot delovne izkušnje in neprenehno sprotno dopolnjevanje tega znanja (že zaradi spremenjenih metod in spreminjajoče zakonodaje, ki zahtevo vedno višji nivo teoretičnega in praktičnega znanja).
LP
Kar se tiče mnenja ali ta tema sodi na forum ali ne, se z vami ne strinjam povsem. Ravno ta ponudba, odraža prepogosto miselnost majhnih podjetnikov (tako s.p. kot d.o.o.) v slovenskem prostoru, o kateri bi veljalo spregovorili na tem forumu. Jaz bi temo celo postavila na bolj vidno mesto (v drugo področje, ne izobraževanje), saj so obiskovalci foruma tudi bodoči uporabniki računovodskih storitev in iz odgovorov ljudi, ki imajo izkušnje, oblikujejo svoje mnenje/stališče do te problematike. Poglejmo najbolj pogoste teme (pogosto se "učijo" osnov razumevanja)!
Pri nekaterih še vedno velja, da je za delo v računovodstvu dovolj, da zna držati svinčnik v roki in da zna uporabljati seštevalni stroj (za uporabo računalnika pa že dvomim). Če jim država ne bi predpisala oddajanja računovodskih izkazov ali drugih "poročil" pa strokovnega računovodstva tako ne bi potrebovali. Da pa zadostijo tem zahtevam, zberejo dokumentacijo enkrat na leto in jo nesejo osebi, ki jim bo to naredila "za majhen denar". Tu pa naletimo na naslednjo nedorečenost. Računovodje/računovodski servisi imajo svojo računovodsko tarifo, ki pa je zaradi zgoraj omenjenih primerov, ne morejo uporabljati, saj bi bile njihove storitve (za njihove pojme) predrage. Tako v večini primerov (predvsem majhnih servisov) postavlja kvantiteto pred kvaliteto, da lahko preživijo. To sicer ni opravičilo, je pa življenjsko.
Nina, resnično menim, da bi lahko o tej temi spregovorili tudi drugi. Računovodstvo je stroka kot vsaka druga, za opravljanje katere je potrebno, tako pridobljeno teoretično znanje preko šolskega izobraževanja, kot delovne izkušnje in neprenehno sprotno dopolnjevanje tega znanja (že zaradi spremenjenih metod in spreminjajoče zakonodaje, ki zahtevo vedno višji nivo teoretičnega in praktičnega znanja).
LP
Slovan, pozdravljen!
Z vašim mnenjem se povsem strinjam in res bi bilo lepo, da bi že enkrat začeli ceniti tudi tiste,ki delamo samo s papirji (tako za nas pravijo stranke). Imamo izkušnje, da naše delo zelo cenijo in jim lahko zaračunamo vsako dodatno delo. So pa stranke, ki si mislijo, da z njimi ni nič dela, da nam plačujejo preveč, dosegljivi bi jim morali biti ob vsaki uri in dnevu ..... Ne vidijo pa, kaj vse je treba storiti in obračunati izven njihovih mesečnih papirjev, kaj vse prebrati in uskladiti z zakoni, da bo na koncu prav za njih in za davčno.
Pri nas velikokrat ni vikenda, ne praznika in ne mirnega popoldneva z družino - zaradi dela. Pa nimamo tako veliko strank- ampak če želiš biti na tekočem in delo opraviti kot je prav, ga ne moreš opraviti v 8 urah. Kljub dobrim programom, računalnikom in vsej tej tehniki, ki nam omogoča razno razne prenose v E-bančništvo, E-davke in prenosa podatkov direktno k strankam, je za vse to potreben še vedno le človek, z veliko znanja, izkušenj, volje ....
Lepo nedeljo vam želim - pa čeprav delovno. Če delaš z veseljem, ni nič težko!
Z vašim mnenjem se povsem strinjam in res bi bilo lepo, da bi že enkrat začeli ceniti tudi tiste,ki delamo samo s papirji (tako za nas pravijo stranke). Imamo izkušnje, da naše delo zelo cenijo in jim lahko zaračunamo vsako dodatno delo. So pa stranke, ki si mislijo, da z njimi ni nič dela, da nam plačujejo preveč, dosegljivi bi jim morali biti ob vsaki uri in dnevu ..... Ne vidijo pa, kaj vse je treba storiti in obračunati izven njihovih mesečnih papirjev, kaj vse prebrati in uskladiti z zakoni, da bo na koncu prav za njih in za davčno.
Pri nas velikokrat ni vikenda, ne praznika in ne mirnega popoldneva z družino - zaradi dela. Pa nimamo tako veliko strank- ampak če želiš biti na tekočem in delo opraviti kot je prav, ga ne moreš opraviti v 8 urah. Kljub dobrim programom, računalnikom in vsej tej tehniki, ki nam omogoča razno razne prenose v E-bančništvo, E-davke in prenosa podatkov direktno k strankam, je za vse to potreben še vedno le človek, z veliko znanja, izkušenj, volje ....
Lepo nedeljo vam želim - pa čeprav delovno. Če delaš z veseljem, ni nič težko!