Odgovor
Napisal/-a 3739 » 31 Mar 2011, 14:30
Res je še veliko nejasnega. Ni pa v celi debati bilo skoraj nič rečenega kako bomo ta dva zakona izvajali računovodski servisi.
Ali bomo mi delali obvezni pobot za naše stranke.
Kako bomo zagotavljali, da se bo poknjižilo naprimer do 4. v mesecu da bomo lahko za vse stranke pripravili pobot.
Seveda bomo imeli programe da bomo iz GK izvozili v Ajpes obveznosti, samo kako zagotoviti, da ti stranke pravočasno
dostavijo račune in izpiske.
Ko smo delali bilance se je zgodilo, da so nam stranke prinesle še kakšne račune. Kako to zagotavljati pri S.p. ki plačujejo račune z gotovino in ta račun dostavljajo kasneje.
Kdo bo odgovoren za pravilen pobot ozr. odbitek ozr. vračilo DDV ali mi servisi, če nas bodo stranke pooblastile za izvajanje pobota.
Če nas pa ne pooblastijo, potem bo šele hudo kako bomo lovili, kaj je stranka prijavila v pobot in kaj ne.
Kako se naj dogovorimo s stranko, če nam že dostavi račune in izpiske da od naprime 4. v mesecu do 15. v mesecu ne plačuje dobavitelje?
Kaj je z dobavitelji, ki so že dali izvržbo, pa ta zaradi blokiranega računa ni bila izvršena ali se takšen račun prijavlja v pobot.
Ali se v pobot prijavljajo tudi fizične osebe -kmetje zavezanci za DDV?
Kaj je z računi na obročno odplačevanje kateri znesek se naj prijavi ali samo tusti, ki zapade v plačilo tisti mesec. Samo potem plačilo ne bo izvršeneo v 30 ozr. 60 dneh.