Delovna obleka

Moderator: Mirko Zbačnik

LINI
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 30
Pridružen: 24 Sep 2004, 13:23
Kraj: Slovenia

Delovna obleka

Odgovor Napisal/-a LINI » 05 Dec 2006, 13:15

pozdravljeni!
zanima je pri s.p.-ju davčno priznan strošek direktorjeva obleka, srajca...?
hvala in lep pozdrav

roki
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 450
Pridružen: 25 Maj 2005, 07:00

Odgovor Napisal/-a roki » 05 Dec 2006, 13:17

NE !

lp :)

vodar1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 83
Pridružen: 13 Jan 2006, 13:55

Odgovor Napisal/-a vodar1 » 05 Dec 2006, 14:01

Kaj pa če s.p. opravlja delo s strankami in mora biti urejen ?
hvala in lep dan še naprej

darja

Zoris
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 440
Pridružen: 19 Apr 2005, 12:40

Odgovor Napisal/-a Zoris » 05 Dec 2006, 18:38

Pregovor pravi: obleka dela človeka.

In to ne glede na to ali dela s strankami ali ne.

Lp

Mirko Zbačnik
Moderator
Moderator
Prispevkov: 11592
Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
Kraj: Bloke
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mirko Zbačnik » 06 Dec 2006, 10:05

Kot delovna obleka je mišljena tudi uniforma, ki je izvzeta izvzeta iz ugodnosti zaposlenim, ki se v davčni bilanci ne priznajo. Službena obleka ni davčno priznana.
Bločeni so počeni, v papirček zaviti in na plank pribiti. (Slovensko ljudko otroško izročilo)
Mirko Slika

DECO
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 549
Pridružen: 10 Feb 2006, 18:32

Odgovor Napisal/-a DECO » 07 Dec 2006, 13:07

Tudi računovodje moramo biti urejeni, ker delamo s strankami. Res bi bilo dobro, če bi nam priznali kak kostim kot strošek.
DECO

Mirko Zbačnik
Moderator
Moderator
Prispevkov: 11592
Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
Kraj: Bloke
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mirko Zbačnik » 18 Dec 2006, 13:15

DECO napisal/-a:Tudi računovodje moramo biti urejeni, ker delamo s strankami. Res bi bilo dobro, če bi nam priznali kak kostim kot strošek.
Upam, da me ne boste sežgali na grmadi, za to, kar vam bom sedaj navedel :spomezik: . V sklopu predavanj pri poslovnem komuniciranju smo imeli gostjo - stilistko. ne vem, mogoče tudi zaradi pridobivanja strank, je navedla, da računovodje(inje) nis(mo) najboljši zgled urejenosti z vidika poslovnega človeka. Tako, da če je kaj pravice na svetu, bi bilo prav, da zgolj za nas velja posebna uredba.

Mnenja so različna - mi, ki delamo za računalniki pa vemo, kaj nam paše ob našem delu :spomezik:

Zunaj je zima. :wink:
Bločeni so počeni, v papirček zaviti in na plank pribiti. (Slovensko ljudko otroško izročilo)
Mirko Slika

DECO
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 549
Pridružen: 10 Feb 2006, 18:32

Odgovor Napisal/-a DECO » 18 Dec 2006, 14:48

Ker imam pisarno v sklopu stanovanjske hiše, se v službo največkrat odpravim v trenirki in copatih. Tako urejena se počutim odlično in delam z veseljem. Ko vem, da bom dobila stranko, ki pride k meni vedno po dogovoru, se uredim malo drugače.
In ker je danes mraz imam povrh trenirke še brezrokavnik.
Lepo se imejte, urejeni ali ne.
DECO

maju
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 29 Nov 2006, 18:39

Odgovor Napisal/-a maju » 20 Dec 2006, 18:49

Kaj je sploh mišljeno kot službena uniforma? Vsako delovno mesto namreč zahteva svojo službeno uniformo, nekje so to navadne hlače in srajca, drugje ojačani čevlji, zaščitna delovna obleka, zavisi pač od delovnega mesta in njegovih zahtev. V kolikor mora delodalalec na podlagi izdelanega akta o varstvu pri delu zagotoviti zaposlenim zaščitne obleke, naj bi bil to priznan strošek? Kaj pomeni pa dokazovanje ustreznosti določene delovne obleke kot ustrezno zaščitno sredtvo pri delu?

Slamica6
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 44
Pridružen: 12 Sep 2006, 11:40

Odgovor Napisal/-a Slamica6 » 05 Jan 2007, 11:19

Mislim da je problem v razliki med delovno obleko in zaščitno obleko (npr. urejen direktor ali pa medicinska sestra).
Kolikor vem je zaščitna obleka davčno priznan strošek...

jasna1
Novinec
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 29 Nov 2006, 11:18
Kraj: celje

Odgovor Napisal/-a jasna1 » 22 Jan 2007, 23:41

Jaz sem pa slišala, da je možno v pogodbi o zaposlitvi navesti, koliko delovnih oblačil letno ti pripada. In baje da tudi frizer, če imaš takšno službo in imaš napisano v pogodbi... A ve kdo kaj o tem?
Lep pozdrav! Jasna

slava
Računovodski mojster
Računovodski mojster
Prispevkov: 711
Pridružen: 06 Okt 2005, 11:55
Kraj: maribor

Odgovor Napisal/-a slava » 08 Mar 2007, 07:22

Mene pa zanima ali ima kdo izkušnje z najemom delavnih oblek?

Pojavilo se je podjetje, ki kar agresivno ponuja svoje storitve in sicer: delovne obleke nam dajo v najem, označijo jih z osbno kodo, vsak teden jih prevzamejo v pranje, jih izstočasno popravijo, zašijejo, zamenjajo take, ki jih ni mogoče popraviti, ter vrnejo in pospravijo v omarice (tudi te nam dajo v najem). Vsak delavec ima 3 obleke, ki krožijo (uporaba, pranje,čista rezerva). Strošek na delavca je cca 100 eur letno.
Najprej me zanima, če se to sploh obnese? Dalje pa ali je to davčno priznan strošek?

Res bom vesela kakršnega koli mnenja!
slava

Odgovori