Smo transportno podjetje, ki se poleg transporta ukvarja tudi z gostinstvom(BIFE). Bife je bil v letu zaradi epidemije zaprt vse skupaj 5 mesecev, delavci pa v tem času na čakanju. Za ta čas, ko smo bili zaprti smo za dve delavke uveljavljali povračilo nadomestila plače na začasnem čakanju.
Zanima me kako je z vračilom pomoči.
Berem zakon PKP2 pa vse do PKP6.
PKP2,3,4 pravi 10% upad prihodkov v primerjavi z letom 2019.
PKP6, pa pravi 20% upad prihodkov glede na 2019.
Sedaj pa ne razumem. Kaj moram upoštevati 10% upad ali 20%.
VRAČILO PO PKP
Moderator: Mirko Zbačnik
Re: VRAČILO PO PKP
Copy s strani FURS:
Spomladanski del ukrepov
Za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo je po interventnih zakonih ZIUZEOP[1] (do 31. 5. 2020), ZIUOOPE[2] (do 30. 6. 2020), ZIUPDV[3] (do 31. 9. 2020) predviden upad prihodkov v višini 10 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10 % upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na primerljivo obdobje (odvisno od začetka/prenehanja poslovanja zavezanca). Enako velja tudi za uveljavljanje mesečnega temeljnega dohodka po ZIUZEOP (marec, april in maj 2020), kjer so zavezanci morali izkazati upad prihodkov v višini 10 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10 % upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na drugo primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja.
Jesenski del ukrepov
Dne 24. 10. 2020 je bil sprejet ZZUOOP[4], ki je za uveljavljanje čakanja na delo (od 1. 10. 2020 do 31. 1. 2021) in mesečnega temeljnega dohodka (oktober-december 2020 in januar-marec 2021) določil, da je za pomoč uveljavljeno po tem zakonu potrebno izkazovati upad prihodkov v višini 20 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma glede na primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja zavezanca.
Osmi protikorona paket - PKP 8 (ZDUOP[5])
PKP 8 je za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo po PKP 8 (od 1. 2. 2021 naprej) določil, da so ukrepa so upravičeni tisti delodajalci, ki jim bodo po njihovi oceni prihodki v letu 2021 zaradi epidemije ali posledic epidemije upadli za več kot 20 odstotkov glede na leto 2019 oziroma 2020.
lp
Spomladanski del ukrepov
Za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo je po interventnih zakonih ZIUZEOP[1] (do 31. 5. 2020), ZIUOOPE[2] (do 30. 6. 2020), ZIUPDV[3] (do 31. 9. 2020) predviden upad prihodkov v višini 10 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10 % upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na primerljivo obdobje (odvisno od začetka/prenehanja poslovanja zavezanca). Enako velja tudi za uveljavljanje mesečnega temeljnega dohodka po ZIUZEOP (marec, april in maj 2020), kjer so zavezanci morali izkazati upad prihodkov v višini 10 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma 10 % upad povprečnih mesečnih prihodkov glede na drugo primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja.
Jesenski del ukrepov
Dne 24. 10. 2020 je bil sprejet ZZUOOP[4], ki je za uveljavljanje čakanja na delo (od 1. 10. 2020 do 31. 1. 2021) in mesečnega temeljnega dohodka (oktober-december 2020 in januar-marec 2021) določil, da je za pomoč uveljavljeno po tem zakonu potrebno izkazovati upad prihodkov v višini 20 % v letu 2020 glede na leto 2019 oziroma glede na primerljivo obdobje, ki je odvisno od začetka poslovanja zavezanca.
Osmi protikorona paket - PKP 8 (ZDUOP[5])
PKP 8 je za uveljavljanje ukrepa čakanja na delo po PKP 8 (od 1. 2. 2021 naprej) določil, da so ukrepa so upravičeni tisti delodajalci, ki jim bodo po njihovi oceni prihodki v letu 2021 zaradi epidemije ali posledic epidemije upadli za več kot 20 odstotkov glede na leto 2019 oziroma 2020.
lp