Imam eno vprašanje.Zadeva je pri nas taka. Dokler se ne nabere dovolj računov , se ne izplačajo iz blagajne (gre za male zneske- pošta, ...). Tako da BI naredimo šele kasneje, kot so stroški nastali.
Vprašanje: ali lahko račune poknjižim kot stroške takrat, ko je bil narejen BI (recimo računi iz avgusta- kjnižim račune preko BL v septembru??) kot samo blagajno.
Vem pa da je treba te račune, če so iz avgusta poknjižiti v DDV avgust.
Hvala za kekšen nasvet oz. pomoč.
BLAGAJNA
Moderator: Mirko Zbačnik
Če nimate v blagajni dovolj denarja potem lahko poračunate takrat,ko naredite dvig oz.imate denar.Če pa imate v blagajni dovolj denarja,
pa morate narediti izdatek na datum računa.To se tiče samega vodenja
blagajne.
Kar pa se tiče knjiženja stroškov,pa pravite,da jih knjižite pravočasno zaradi DDV.Ja,saj potem pa so stroški že knjiženi.
pa morate narediti izdatek na datum računa.To se tiče samega vodenja
blagajne.
Kar pa se tiče knjiženja stroškov,pa pravite,da jih knjižite pravočasno zaradi DDV.Ja,saj potem pa so stroški že knjiženi.
-
- Moderator
- Prispevkov: 11757
- Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
- Kraj: Bloke, Postojna
- Kontakt: