BLAGAJNA


Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
prometelko
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 80
Pridružen: 01 Sep 2004, 10:56
Kraj: Slovenia

BLAGAJNA

Odgovor Napisal/-a prometelko » 27 Dec 2004, 08:18

Imam eno vprašanje.Zadeva je pri nas taka. Dokler se ne nabere dovolj računov , se ne izplačajo iz blagajne (gre za male zneske- pošta, ...). Tako da BI naredimo šele kasneje, kot so stroški nastali.

Vprašanje: ali lahko račune poknjižim kot stroške takrat, ko je bil narejen BI (recimo računi iz avgusta- kjnižim račune preko BL v septembru??) kot samo blagajno.

Vem pa da je treba te račune, če so iz avgusta poknjižiti v DDV avgust.

Hvala za kekšen nasvet oz. pomoč.

KAJ
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 565
Pridružen: 25 Mar 2004, 20:45

Odgovor Napisal/-a KAJ » 27 Dec 2004, 09:37

Če nimate v blagajni dovolj denarja potem lahko poračunate takrat,ko naredite dvig oz.imate denar.Če pa imate v blagajni dovolj denarja,
pa morate narediti izdatek na datum računa.To se tiče samega vodenja
blagajne.
Kar pa se tiče knjiženja stroškov,pa pravite,da jih knjižite pravočasno zaradi DDV.Ja,saj potem pa so stroški že knjiženi.

Mirko Zbačnik
Moderator
Moderator
Prispevkov: 11757
Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
Kraj: Bloke, Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mirko Zbačnik » 27 Dec 2004, 09:59

Lahko pa zneske, ki ste jih dolžni, po delavcih knjižite kot obveznost na kontu 285. Ko delavce izplačate, zmanjšate oziroma zaprete obveznost na 285. Tako lahko nemoteno tekoče knjižite stroške v obdobju, ko nastanejo,

Mirko

JAKA
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 96
Pridružen: 10 Dec 2003, 15:21
Kraj: Slovenia

Odgovor Napisal/-a JAKA » 29 Dec 2004, 13:28

Tudi pri nas prakticiramo na način, ki ga je omenil elektrik!



Lep pozdrav!

ANITA

Odgovori