Pozdravljeni,
imam vprašanje in sicer:
podjetje se ukvarja z trženjem reklam. Prakticirajo tako, da so v začetku leta 2010 ali v zadnjem mesecu preteklega leta - 2009 poslali ponudbe oz. predračune svojim strankam za oglaševanje v celem letu 2010. Kdor se je odločil za plačilo po predračunu, so mu na dan plačila izstavili avansni račun in odvedli DDV.
Na seminarjih so nam rekli, da se izdani račun napiše, ko je storitev opravljena.
V našem primeru bo to 31.12.2010 in na ta dan bomo morali za vse avansne račune napisati še izdani račun.
Zanima me sledeče, kako prakticirate, ali delate enako, da se račun napiše po opravljeni storitvi ali kako drugače? Lepo prosim za mnenja.
Hvala že vnaprej.
IZDANI RAČUN
Moderator: Mirko Zbačnik
Re: IZDANI RAČUN
Avansni račun se ravno zato napiše, če je storitev ali blago opravljeno -dobavljeno kasneje, kot je plačilo (po oddanem obračunu DDV za določen mesec). Račun pa se izda takrat, ko je storitev opravljena in se pokriva z avansom. Tako delamo pri nas.
lp
lp
Re: IZDANI RAČUN
Hvala, skorpjon.
Tudi mi delamo tako, da račune napišemo konec leta.Vprašanje sem postavila zato, ker
so nekateri mnenja, da bi se računi lahko kar takoj napisali, kar pa se meni ne zdi
pravilno.
LP
Tudi mi delamo tako, da račune napišemo konec leta.Vprašanje sem postavila zato, ker
so nekateri mnenja, da bi se računi lahko kar takoj napisali, kar pa se meni ne zdi
pravilno.
LP