Pozdravljeni,
Smo gasilska zveza (GZ), katera povezuje nekaj prostovoljnih gasilskih društev (PGD). Naloga GZ, je med drugim tudi sofinanciranje, včasih tudi celotno financiranje nabave reševalne opreme za PGD.
Kot GZ želimo nabaviti nekaj opreme za PGD. Ta oprema bi bila last PGD, financirala pa bi GZ.
Zanima me, kako računovodsko to pravilno izvesti ?
1.) GZ naroči opremo, faktura gre na PGD, med tem pa GZ nakaže denar na PGD v obliki »dotacije« ?
2.) Ali lahko GZ direktno dobavitelju nakaže denar, čeprav je faktura izstavljena na PGD ?
3.) Ali GZ naroči opremo, faktura gre na GZ. Kako bi v takem primeru naredili prenos opreme v last PGD ?
Katero oz. kako varianto izvesti, da bo pravilno ?
Iskrena hvala za pomoč.
Zveza naroča za društva
Moderator: Mirko Zbačnik
Re: Zveza naroča za društva
Prosim lahko vsaj kdo komentira oz. pove kako stalšče ?
Hvala.
Hvala.