NAKUP NEPREMIČNINE

Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
d.o.o.
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 36
Pridružen: 09 Avg 2005, 19:05

NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a d.o.o. » 18 Feb 2016, 14:46

Prosim nekoga, ki bi lahko svetoval glede knjiženja nepremičnine!

podjetje je kupilo nepremičnino po prodajni pogodbi v znesku 62.000 eur. Predmet pogodbe predstavlja zemljišče, ki je delno kmetijsko zemljišče. delno gozdno zemljišče in delno pozidano zemljišče, na katerem stojita stavbi X in Y. Podjetje je plačalo 2% davka na nepremičnine.
Kako poknjižim to pogodbo?

Vse na konto 020 - zemljišče?

Hvala za odgovore

silba
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 49
Pridružen: 24 Jul 2015, 18:09

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a silba » 18 Feb 2016, 17:15

Da tudi davek.

d.o.o.
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 36
Pridružen: 09 Avg 2005, 19:05

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a d.o.o. » 18 Feb 2016, 19:08

Hvala.

novica
Nadračunovodja
Nadračunovodja
Prispevkov: 1121
Pridružen: 04 Jan 2013, 10:11

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a novica » 18 Feb 2016, 22:00

A je stavbi x in y kupilo z drugo pogodbo?

Vitek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 87
Pridružen: 03 Nov 2011, 01:16

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a Vitek » 19 Feb 2016, 11:09

Pozdravljeni,

imam podoben primer.

Podjetje doo, kupi od fizične osebe nepremičnino na kateri je stavba v skupni vrednosti npr. 50.000 €. Ena kupoprodajna pogodba na kateri ni ločeno koliko od tega je zemljišče in koliko stavba. Ampak le piše, da kupi nepremičnino parc. št. xy v izmeri 13221m2 na kateri je stavba številka 322 v izmeri 232m2 - poslovni prostor.

Po GURS-u je vrednost nepremičnine skupaj 100.000. Od tega piše zemljišče 5000, stavba 95.000. Od tega zneska (100.000) smo tudi plačali davek.

Ker je pogodba takšna kot je (ni razdelano) moram nekako opredeliti koliko je od 50.000 zemljišče in koliko stavba zaradi amortizacije stavbe.

Ali razmišljam pravilno, da dam v odstotkih od GURS-a. Se pravi 5% od 50.000 je zemljišče (2500) ostalo 47500 je stavba. In stavbo dam na 021 jo amortiziram, zemljišče pa normalno brez am. na 020 ?

ps. na zemljišču se bo gradila nova hala, zato vse stroške, ki že nastajajo zaradi bodoče gradnje (prispevki za gradbeno dovoljenje, komunalni prispevek itd.) dajem na 027 (nepremičnina v gradnji). Kam pa overitve podpisa kupoprodajne pogodbe (notarske stroške povezane z nakupom ipd.) knjižit?

Vitek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 87
Pridružen: 03 Nov 2011, 01:16

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a Vitek » 22 Feb 2016, 09:38

Vitek napisal/-a:Pozdravljeni,

imam podoben primer.

Podjetje doo, kupi od fizične osebe nepremičnino na kateri je stavba v skupni vrednosti npr. 50.000 €. Ena kupoprodajna pogodba na kateri ni ločeno koliko od tega je zemljišče in koliko stavba. Ampak le piše, da kupi nepremičnino parc. št. xy v izmeri 13221m2 na kateri je stavba številka 322 v izmeri 232m2 - poslovni prostor.

Po GURS-u je vrednost nepremičnine skupaj 100.000. Od tega piše zemljišče 5000, stavba 95.000. Od tega zneska (100.000) smo tudi plačali davek.

Ker je pogodba takšna kot je (ni razdelano) moram nekako opredeliti koliko je od 50.000 zemljišče in koliko stavba zaradi amortizacije stavbe.

Ali razmišljam pravilno, da dam v odstotkih od GURS-a. Se pravi 5% od 50.000 je zemljišče (2500) ostalo 47500 je stavba. In stavbo dam na 021 jo amortiziram, zemljišče pa normalno brez am. na 020 ?

ps. na zemljišču se bo gradila nova hala, zato vse stroške, ki že nastajajo zaradi bodoče gradnje (prispevki za gradbeno dovoljenje, komunalni prispevek itd.) dajem na 027 (nepremičnina v gradnji). Kam pa overitve podpisa kupoprodajne pogodbe (notarske stroške povezane z nakupom ipd.) knjižit?

Prosim za kakšno mnenje...

Vitek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 87
Pridružen: 03 Nov 2011, 01:16

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a Vitek » 29 Feb 2016, 08:25

Vitek napisal/-a:
Vitek napisal/-a:Pozdravljeni,

imam podoben primer.

Podjetje doo, kupi od fizične osebe nepremičnino na kateri je stavba v skupni vrednosti npr. 50.000 €. Ena kupoprodajna pogodba na kateri ni ločeno koliko od tega je zemljišče in koliko stavba. Ampak le piše, da kupi nepremičnino parc. št. xy v izmeri 13221m2 na kateri je stavba številka 322 v izmeri 232m2 - poslovni prostor.

Po GURS-u je vrednost nepremičnine skupaj 100.000. Od tega piše zemljišče 5000, stavba 95.000. Od tega zneska (100.000) smo tudi plačali davek.

Ker je pogodba takšna kot je (ni razdelano) moram nekako opredeliti koliko je od 50.000 zemljišče in koliko stavba zaradi amortizacije stavbe.

Ali razmišljam pravilno, da dam v odstotkih od GURS-a. Se pravi 5% od 50.000 je zemljišče (2500) ostalo 47500 je stavba. In stavbo dam na 021 jo amortiziram, zemljišče pa normalno brez am. na 020 ?

ps. na zemljišču se bo gradila nova hala, zato vse stroške, ki že nastajajo zaradi bodoče gradnje (prispevki za gradbeno dovoljenje, komunalni prispevek itd.) dajem na 027 (nepremičnina v gradnji). Kam pa overitve podpisa kupoprodajne pogodbe (notarske stroške povezane z nakupom ipd.) knjižit?

Prosim za kakšno mnenje...
....

Vitek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 87
Pridružen: 03 Nov 2011, 01:16

Re: NAKUP NEPREMIČNINE

Odgovor Napisal/-a Vitek » 10 Mar 2016, 09:52

Vitek napisal/-a:
Vitek napisal/-a:
Vitek napisal/-a:Pozdravljeni,

imam podoben primer.

Podjetje doo, kupi od fizične osebe nepremičnino na kateri je stavba v skupni vrednosti npr. 50.000 €. Ena kupoprodajna pogodba na kateri ni ločeno koliko od tega je zemljišče in koliko stavba. Ampak le piše, da kupi nepremičnino parc. št. xy v izmeri 13221m2 na kateri je stavba številka 322 v izmeri 232m2 - poslovni prostor.

Po GURS-u je vrednost nepremičnine skupaj 100.000. Od tega piše zemljišče 5000, stavba 95.000. Od tega zneska (100.000) smo tudi plačali davek.

Ker je pogodba takšna kot je (ni razdelano) moram nekako opredeliti koliko je od 50.000 zemljišče in koliko stavba zaradi amortizacije stavbe.

Ali razmišljam pravilno, da dam v odstotkih od GURS-a. Se pravi 5% od 50.000 je zemljišče (2500) ostalo 47500 je stavba. In stavbo dam na 021 jo amortiziram, zemljišče pa normalno brez am. na 020 ?

ps. na zemljišču se bo gradila nova hala, zato vse stroške, ki že nastajajo zaradi bodoče gradnje (prispevki za gradbeno dovoljenje, komunalni prispevek itd.) dajem na 027 (nepremičnina v gradnji). Kam pa overitve podpisa kupoprodajne pogodbe (notarske stroške povezane z nakupom ipd.) knjižit?

Prosim za kakšno mnenje...
....
Lepo prosim za mnenje ali je takšna razdelitev pravilna?

Odgovori