razdelitev stroškov
Moderator: Mirko Zbačnik
razdelitev stroškov
Že nekaj mesec opravljam delo doma. Uporabljam hišni internet, ker pa račun ni na moj s.p. pač nimam zanj upravičenih stroškov.
Ne bi bil problem, če dam na svoj sp, je pa problem, ker imamo trojček kjer je internet, telefon in TV.
Vse bi bilo OK če nebi bilo TV.
Mi lahko svetujete kako naj rešim zapleteno situacijo.
hvala za odgovor in lep pozdrav
Ne bi bil problem, če dam na svoj sp, je pa problem, ker imamo trojček kjer je internet, telefon in TV.
Vse bi bilo OK če nebi bilo TV.
Mi lahko svetujete kako naj rešim zapleteno situacijo.
hvala za odgovor in lep pozdrav
Re: razdelitev stroškov
Tudi sama imam isti problem. Edino kar mi pade na misel je, da prosim svojega ponudnika, da mi sporoči kolikšen znesek gre mesečno samo za internet in telefon, oz. da mi pošlje kakšen izpisek porabe po mesecih in razčlenitev po stroških posebej za telefon, internet in tv - če je to seveda sploh izvedljivo z njihove strani...
No, vsekakor bom poskusila. Predlagam, da tudi ti poskusiš, ksenija94.
No, vsekakor bom poskusila. Predlagam, da tudi ti poskusiš, ksenija94.
Re: razdelitev stroškov
No, pričakovano. S T2 so mi odgovorili, da mi točne razdelitve teh stroškov ne morejo dati, ker imamo pač paket trojček...
Edina varianta, ki mi pade na pamet je da celotni znesek razdelim na tri dele in pač upoštevam eno tretjino za internet, drugo tretjino pa za telefon. Ampak se mi nekako dozdeva, da to ni najbolj prav... Ima mogoče še kdo kak (boljši) predlog?
Edina varianta, ki mi pade na pamet je da celotni znesek razdelim na tri dele in pač upoštevam eno tretjino za internet, drugo tretjino pa za telefon. Ampak se mi nekako dozdeva, da to ni najbolj prav... Ima mogoče še kdo kak (boljši) predlog?
-
- Moderator
- Prispevkov: 11756
- Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
- Kraj: Bloke, Postojna
- Kontakt:
Re: razdelitev stroškov
V kolikor hočete stroške gospodinjstva upoštevati v polsovnih knjigah, morate imeti v registru osnovnih sredstev zaveden prostor. Torej, del stanovanja vnesete kot osnovno sredstvo, ga amortizirate. Ker je pridobljeno pred dejavnostjo, je to tudi davčno priznan odhodek.
Lahko pa mogoče zahtevate, da se celoten račun glasi na s.p. in nato "na nek način" ocenite, koliko stroškov je za gospodinjstvo, koliko za vas. A strošek inerneta je "zanemarljiv"... no, ja.
Lahko pa mogoče zahtevate, da se celoten račun glasi na s.p. in nato "na nek način" ocenite, koliko stroškov je za gospodinjstvo, koliko za vas. A strošek inerneta je "zanemarljiv"... no, ja.
Bločeni so počeni, v papirček zaviti in na plank pribiti. (Slovensko ljudko otroško izročilo)
Mirko
Mirko
Re: razdelitev stroškov
Ali je pogoj prenos dela nepremičnine v poslovne knjige s.p.-ja je DURS objavil dopolnitev svojega pojasnila, v skladu s SRS 39:
Pojasnilo DURS, št. 4212-4452/2011, 12. 1. 2012
*V primeru, ko se poslovni prostor ne uporablja v celoti za dejavnost, tj. ko gre za hkratno uporabo istega opredmetenega sredstva oziroma dela sredstva za dejavnost in za privatno rabo in hkrati ni mogoče ločiti uporabe za dejavnost z ločenim izkazovanjem dela tega opredmetenega sredstva oziroma tega dela sredstva, ki se uporablja samo za dejavnost, je na podjetniku, da se odloči, ali bo predmetno sredstvo pripoznal kot osnovno sredstvo ali ne. Od navedene odločitve je odvisno priznavanje stroškov amortizacije in stroškov vlaganj v opredmetena sredstva v računovodskih razvidih. Ostali stroški vezani na opredmeteno sredstvo pa se pripoznajo, če je opredmeteno sredstvo izkazano kot osnovno sredstvo in tudi če ni, pod pogojem, da iz računovodskih evidenc oziroma usmeritev, ki jih podjetnik v skladu s SRS sprejema s sklepi, jasno izhaja, da gre za sredstvo, ki se uporablja tudi za poslovno rabo, ter obseg uporabe. Navedeni stroški se pripoznajo glede na obseg uporabe za dejavnost, knjižijo pa se na podlagi knjigovodske listine (interne temeljnice), upoštevaje SRS 39.22, kjer morajo biti jasno zapisana pravila (razdelilniki) glede razdelitve stroškov, ki se nanašajo na poslovno rabo.
* Dopolnjeno dne 10.5.2013
lp
Pojasnilo DURS, št. 4212-4452/2011, 12. 1. 2012
*V primeru, ko se poslovni prostor ne uporablja v celoti za dejavnost, tj. ko gre za hkratno uporabo istega opredmetenega sredstva oziroma dela sredstva za dejavnost in za privatno rabo in hkrati ni mogoče ločiti uporabe za dejavnost z ločenim izkazovanjem dela tega opredmetenega sredstva oziroma tega dela sredstva, ki se uporablja samo za dejavnost, je na podjetniku, da se odloči, ali bo predmetno sredstvo pripoznal kot osnovno sredstvo ali ne. Od navedene odločitve je odvisno priznavanje stroškov amortizacije in stroškov vlaganj v opredmetena sredstva v računovodskih razvidih. Ostali stroški vezani na opredmeteno sredstvo pa se pripoznajo, če je opredmeteno sredstvo izkazano kot osnovno sredstvo in tudi če ni, pod pogojem, da iz računovodskih evidenc oziroma usmeritev, ki jih podjetnik v skladu s SRS sprejema s sklepi, jasno izhaja, da gre za sredstvo, ki se uporablja tudi za poslovno rabo, ter obseg uporabe. Navedeni stroški se pripoznajo glede na obseg uporabe za dejavnost, knjižijo pa se na podlagi knjigovodske listine (interne temeljnice), upoštevaje SRS 39.22, kjer morajo biti jasno zapisana pravila (razdelilniki) glede razdelitve stroškov, ki se nanašajo na poslovno rabo.
* Dopolnjeno dne 10.5.2013
lp
-
- Računovodski vajenec
- Prispevkov: 202
- Pridružen: 05 Mar 2010, 11:24
Re: razdelitev stroškov
Pozdravljeni, glede na dopolnitev DURS z dne 10.05.2013 me zanima od kdaj lahko potem upoštevamo stroške zasebnika? Upam, da vsaj od 01.01.2013, prinese sicer nekaj težav ampak vseeno ...
Hvala za odgovor in lep dan še naprej
Orhideja
Hvala za odgovor in lep dan še naprej
Orhideja
Re: razdelitev stroškov
Predpisi se niso spremenili, torej se je 10.5. spremenilo samo njihovo mnenje, kar pomeni da je bilo prej napačno!
Mirno se obračuna za celo 2013 enako. lp
Mirno se obračuna za celo 2013 enako. lp