potni stroški


Moderator: Mirko Zbačnik

renato123
Novinec
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 31 Jan 2014, 10:45

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a renato123 » 31 Jan 2014, 12:07

Še eno vprašanje če imam za enega zaposlenega več potnih nalog lahko seštejem pa oddam vse skupaj???

progi
Novinec
Novinec
Prispevkov: 5
Pridružen: 14 Nov 2008, 09:32

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a progi » 03 Feb 2014, 14:03

Še eno verjetno neumestno pa vendar, gled teh sprememb pri poročanju Durs-u in sicer to vse velja za zaposlene, kaj pa za samozapolene s.p. (brez zaposlenih), se kaj spremeni, je kakšna dodatna obveznost poročanja?

Hvala!

slovan
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 7952
Pridružen: 11 Feb 2006, 17:10
Kraj: Ljubljana

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a slovan » 03 Feb 2014, 16:52

Za zasebnika (s.p.-) ni obveznosti poročanja.

lp

snežakinja
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 43
Pridružen: 10 Dec 2009, 14:29

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a snežakinja » 04 Feb 2014, 14:13

Pozdravljeni, še mene zanima nekaj v zvezi s tem novim poročanjem otnih stroškov.
Povračila stroškov nastalih na službeni poti izplačujemo skupaj s plačo.

Ali moramo na REK1 poročati materialne stroške (cestnine, parkirnine, gorivo), v kolikor je bil zaposleni napoten na službeno pot s službenim avtomobilom ali ne?

Hvala za odgovore in lep pozdrav.

snežakinja
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 43
Pridružen: 10 Dec 2009, 14:29

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a snežakinja » 14 Feb 2014, 15:02

Ok, to s stroški službenih avtomobilov smo razpuclai.

Zanima me pa nekaj drugega, potne stroške izplačujemo skupaj s plačo.
Poročanje akontacij!
V kolikor je akontacija izplačana januarja, obračun pa narejen februarja in bodo potni stroški izplačani pri februarski plači.
Ali moramo posebej do konca januarja poročati izplačilo akontacije ali lahko to "odprto" akontacijo poročamo skupaj z januarskimi plačami cca 12. februarja?


Hvala.

ajnos
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 577
Pridružen: 20 Sep 2004, 16:19
Kraj: Ljubljana

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a ajnos » 14 Feb 2014, 15:21

akontacijo poročate januarja, februarja pa razliko, tudi, če je negativno, in vam mora zaposleni del akontacije vrniti

adut
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 1968
Pridružen: 28 Jan 2003, 14:37

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a adut » 15 Feb 2014, 12:38

Mogoče sem spregledala, toda ne najdem, če se poroča o izplačilih potnih stroškov in prevoza na delo ter malice tudi za poslovodjo, ki je zavarovan pod osnovo 040 in prejema "plačo" po pogodbi o poslovodenju?
Hvala vnaprej za odgovore.

slovan
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 7952
Pridružen: 11 Feb 2006, 17:10
Kraj: Ljubljana

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a slovan » 15 Feb 2014, 13:30

Smo že sicer povedali ampak vseeno:
2. Ali je treba poročati tudi o povračilih stroškov in drugih dohodkih, ki se ne vštevajo v davčno osnovo dohodka, ki so izplačani lastnikom podjetij za poslovodenje?

Da. Poroča se o dohodkih, ki se ne vštevajo v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja. Dohodki lastnikov podjetij za poslovodenje se štejejo za dohodke iz delovnega razmerja, zato se poroča tudi o povračilih in drugih dohodkih, ki jih prejme lastnik podjetja.

lp

bana
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 428
Pridružen: 17 Sep 2004, 14:40
Kraj: Slovenia

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a bana » 19 Feb 2014, 14:20

Ne vem kako boste poročali o letalskih vozovnicah in hotelih plačanih s strani delodajalca za službene poti. Teh stvari do sedaj nismo dajali na potne naloge, saj teh stroškov ni založil delavec, po tolmačenju Dursa, pa bi morali tudi o tem poročati na iRekih. Pravzaprav že res ne vem kdo je tu nor? Če to vnesem na plačilno listo, bo znorel delavec, ker tega denarja ni dobil, če ne vnesem, me bo Durs kaznoval ob priliki itn.. Poleg tega se mi poraja čisto tehnično vprašanje kako zaboga to poknjižiti kot obveznost do dobavitelja ali do delavca (čeprav to ni in mu tudi nikoli ne bo izplačano). Noro.

bpp
Računovodski vajenec
Računovodski vajenec
Prispevkov: 109
Pridružen: 06 Apr 2003, 13:24
Kraj: Slovenia

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a bpp » 19 Feb 2014, 15:56

Potni stroški morajo vsenovati vse stroške na službeni poti, ne glede na to, kdo jih kdaj plača.
Pri nas račune za letalske vozovnice ali rezervacije za hotele nikoli ne knjižimo v stroške, ampak kot terjatev do zaposlenega , ki naj bi potoval.
Takrat ko račun plačamo, še ne vemo, ali bo sploh kdo potoval, spal.....
Šele ko se zaposlenec vrne s poti (boardingi), obračunamo potni nalog z vsem nastalimi stroški,
v spodnjem delu pa zapišemo, koliko je bilo že plačano in na kakšen način,
razliko po obračunanem nalogu pa nakažemo zaposlenemu:
SKUPAJ STROŠKI POTI po obračunu 535,63€
plačano iz poslovnega računa 223,27€
plačana akontacija za službeno pot 300,00€
SKUPAJ ZA IZPLAČILO 12,36€

Če prav razumem, ne bomo poročali o avansnih plačilih vozovnic in hotelov, ampak o obračunanih potnih stroški iz potnega naloga.
Pa naj kdo popravi, če meni, da to ni prav.
bpp

bana
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 428
Pridružen: 17 Sep 2004, 14:40
Kraj: Slovenia

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a bana » 19 Feb 2014, 16:11

No, dragi/a Bpp, zdaj mi pa povejte še kaj poročate v i-reku 535,63€ ali 312,36€, dejstvo je, da tistih 223,27€ ni bilo izplacano delavcu, ampak iz Trr druzbe. Po navodilih Dursa bi morali poročati o celotnem strošku službene poti, ne glede na to, da delavec dobi povrnjene samo tiste stroške, ki jih je dejansko imel s potjo.
Pa še nekaj, glede na to, da stroske hotela knjizite kot terjatev do delavca, a to pomeni, da mora le-ta denar vrniti, če iz določenih razlogov ne gre na pot.

bpp
Računovodski vajenec
Računovodski vajenec
Prispevkov: 109
Pridružen: 06 Apr 2003, 13:24
Kraj: Slovenia

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a bpp » 19 Feb 2014, 16:24

V iREKu poročam 535,63€, kompletne potne stroške.
Dejstvo je, da bi zaposlenec vse dobil, če bi si sam plačal pot in dejstvo je, da je prejel akontacijo, da mu je firma plačala hotel in nenazadnje:
dejstvo je, da gre v celoti za potne stroške.
Sicer pa draga Bana, nisem še imela primera, da bi delavec ne šel na pot in bi morala reševati terjatve do njega.
Ne vidim težav: najprej bi preverila, kdo je kriv in kdo bo nosil te stroške, zahtevala pisno obrazložitev in uredila prenos obveznosti v takšne ali drugačne stroške,
mogoče tudi davčno nepriznane. Seveda se da vedno vse vskladiti z zakonodajo in vsako zgrešeno predpostavko urediti z dejanskim stanjem.
Ni napake, ki je ne bi mogli odpraviti in s tem, da prejet račun za letalske vozovnice knjižim kot terjatev do delavca sebi poenostavim delo, vsebinsko je pa tudi ok.
Ko govorimo o stroških, ne razmišljam o tem, komu in kako jih bomo plačali, ampak o vsebini stroškov.
Se pa v osnovi strinjam, da je poročanje o teh izplačilih absurd.
bpp

Odgovori