potni stroški


Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
slovan
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 7952
Pridružen: 11 Feb 2006, 17:10
Kraj: Ljubljana

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a slovan » 08 Mar 2014, 13:28

Poročajo se izplačila potnih stroškov!

lp

helianthus
Računovodski vajenec
Računovodski vajenec
Prispevkov: 100
Pridružen: 20 Sep 2013, 20:48

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a helianthus » 09 Mar 2014, 16:15

Še jaz imam eno vprašanje glede tega poročanja izplačil potnih stroškov, ki mi še vedno beli glavo. :roll:

Primer: podjetje izplača delavcem dnevnice za februar v mesecu marcu (na primer 20.3.). Do konca marca imam rok za poročanje o teh izplačilih (torej do 31.3.). Ker ne poročam skupaj s plačami (ker izplačilo dnevnic ni na isti dan kot izplačilo plač), izberem za poročanje o izplačilih dnevnic na obrazcu REK-1 vrsto dohodka 1190 - Dohodek iz del.razmerja, ki se ne všteva v davčno osnovo.

Zdaj pa me zanima, glede na to, da gre za dnevnice iz februarja, izplačane v marcu:
- ali vpišem, da je izplačilo za februar, tako kot za februarske plače, ki so ravno tako izplačane v marcu,
- ali vpišem, da je izplačilo za marec, glede na to, da se poroča izplačila potnih stroškov?

V naprej hvala za pojasnilo.

lauren
Računovodski mojster
Računovodski mojster
Prispevkov: 836
Pridružen: 22 Nov 2007, 10:12

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a lauren » 23 Maj 2014, 09:02

še en nov primer imam in ne vem, ali poročam ali ne.
gre za kratkotrajno delo družinskega člana, nekaj je bil na službeni poti in so nastali potni stroški. to mu izplačamo - ali tudi poročamo?

Slo5
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 288
Pridružen: 10 Apr 2009, 09:53

Re: potni stroški

Odgovor Napisal/-a Slo5 » 26 Maj 2014, 12:09

Da še jaz nekaj vprašam.
V maju je 6 zaposlenih odšlo na sejm v tujino. Do letališča so šli z enim službenim in enim privatnim avtom, parkirnino za privatni avto poročam, parkirnino za službeni ne? ALi stroške razdelim glede na število potnikov?
Glede na 11 vprašanje in odgovor: http://www.durs.gov.si/si/prispevki_za_ ... _dohodkih/

Na letališču so prevzeli rent-a-car, ki smo ga predhodno plačali. Te stroške moram tudi poročati. In sedaj ali jih razdelim za 6 delov ali ne. Vzeli smo kombi, da so zaposleni lahko potovali skupaj. A razdelim tudi bencin (za rent-a-car), ki je bil plačan s službeno kartico in parkirnino pred hotelom in na sejmu?

Ker če hočem dobiti realne stroške potovanja po zaposlenem, potem se mi zdi logično, da vse te stroške razdelim.

Prosim za mnenje.

Odgovori