prefakturiranje stroškov

Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
breza
Novinec
Novinec
Prispevkov: 1
Pridružen: 17 Okt 2006, 13:12

prefakturiranje stroškov

Odgovor Napisal/-a breza » 17 Okt 2006, 13:20

pri prefakturiranju stroškov se mi pojavlja vprašanje, kaj moram vzeti za osnovo pri prefakturiranju, ali osnovo iz računa, ki ga prefakturiram naprej ali znesek z DDV(za plačilo) in potem še dodam DDV.
lp

VENET
Nov član
Nov član
Prispevkov: 18
Pridružen: 31 Jan 2006, 15:32

Odgovor Napisal/-a VENET » 17 Okt 2006, 15:44

Pozdravljeni,

če gre samo za prefakturiranje ( pri tem vaše podjetje ne zasluži ničesar) potem vzamete samo osnovo iz računa ter njen dodate 20% DDv, znesek računa torej ostane enak. ( oz. skupna vsota vseh računov, če prefaktirirate večim strankam).

Če pa vzamete znesek z DDv + DDV, pa pomeni v bistvu 20% maržo na storitve katere prefakturirate dalje. Pri nas se ponavdi poslužujemo slednje metode, saj imaste samo z izdajanjem računa določene stoške in bi v nasprotem primeru delali v svoj minus.

Lep pozdrav

Odgovori