Javna naročila malih vrednosti

Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
matica
Računovodski vajenec
Računovodski vajenec
Prispevkov: 164
Pridružen: 07 Dec 2004, 13:26

Javna naročila malih vrednosti

Odgovor Napisal/-a matica » 11 Jan 2007, 10:00

Pozdravljeni,

z novim letom, natenčneje je začel veljati novi Zakon o javnem naročanju (ZJN-2). Posledično s tem zakonom prenehajo veljati tudi drugi predpisi, med drugim tudi Uredba os skupnih osnovah za pripravo notranjega akta za oddajo JNMV (Ur.l.84/04).
Zanima me, če ima kdo informacijo, kako poteka sistem naročanja za male vrednosti (po novem zakonu pod 10.000€), namreč v 24.členu ZJN-2 piše, da so naročniki za vrednost naročil (za blago in storitve) pod 10.000€ dolžni voditi le evidenco o njihovi oddaji, ki obsega navedbo predmeta in vrednosti naročila. Če prav razumem, potem naročnik vodi evidenco le v tabeli, ki si jo lahko sam pripravi, saj za to ni predpisanega obrazca.

Prosim za kakšno mnenje... ker če je stavr takšna kot si jo jaz razlagam, potem je stvar naročanja blaga malih vrednosti sila enostavna.

Lep dan želim,
Vesna

vikak
Računovodski vajenec
Računovodski vajenec
Prispevkov: 121
Pridružen: 27 Feb 2005, 21:30
Kraj: Slovenia

Odgovor Napisal/-a vikak » 22 Jan 2007, 17:16

Mene tole tudi močno zanima in se močno priporočam za odgovor.

skyline
Nov član
Nov član
Prispevkov: 16
Pridružen: 18 Jan 2007, 12:46
Kraj: Ajdovščina

Odgovor Napisal/-a skyline » 13 Feb 2007, 12:59

Kakor sem jaz se pozanimala, ni ŠE obrazcev, da pa bo ta zadeva urejena še spomladi.....v 24. členu zakona (vrste postopkov) je namreč pod 5. točko napisano, da se za nižje vrednosti določbe zakona ne uporabljajo, ampak se vodi zgolj evidenco....kolikor pa kdo natančno ve kaj o tem, pa bi prosila za čimprejšnji odgovor
lp :roll:

skyline
Nov član
Nov član
Prispevkov: 16
Pridružen: 18 Jan 2007, 12:46
Kraj: Ajdovščina

Odgovor Napisal/-a skyline » 13 Feb 2007, 13:00

Kakor sem jaz se pozanimala, ni ŠE obrazcev, da pa bo ta zadeva urejena še spomladi.....v 24. členu zakona (vrste postopkov) je namreč pod 5. točko napisano, da se za nižje vrednosti določbe zakona ne uporabljajo, ampak se vodi zgolj evidenco....kolikor pa kdo natančno ve kaj o tem, pa bi prosila za čimprejšnji odgovor :)
..zanima pa me glede poročil o javnih naročilih, katere je potrebno posredovati do konca februarja....ali to velja tudi za javne zavode z manj kot 10 zaposlenimi???
lp :roll:

poppy--
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 317
Pridružen: 21 Mar 2005, 12:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a poppy-- » 23 Jul 2007, 13:00

Prosim potrebujem pomoč!

Naročili smo blago pod 10.000eur brez zbiranja ponudb. Zanima pa me, ali so obrazci evidence blaga brez javnih naročil že predpisani? Kakšno evidenco vodite drugi?

Lahko mi pišete tudi na zs!

Hvala 100x!
Kar bo pa bo.

poppy--
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 317
Pridružen: 21 Mar 2005, 12:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a poppy-- » 26 Feb 2008, 17:14

Ali je potrebno tudi letos poročati za javna naročila male vrednosti do konca meseca februarja?
Kar bo pa bo.

Evida
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 318
Pridružen: 23 Mar 2005, 10:31

Odgovor Napisal/-a Evida » 16 Apr 2008, 12:18

Tudi meni javna naročila vse bolj načenjajo spanec. Kako določiti najnižjo vrednost? Ker do 10.000 EUR je tudi 1 EUR. Torej - karkoli kupujemo, moramo iskati najnižjo ceno, napisati naročilnico in zapisati v nek seznam? Ko smo namreč oddajali poročila sem jaz vpisala le naročila, za katera smo zbirali ponudbe, kolegica pa ves razred 4, ker ji je tako svetoval notranji revizor.
Evida

Odgovori