Enostavno knjigovodstvo in prefakturiranje

Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
Nul
Novinec
Novinec
Prispevkov: 2
Pridružen: 27 Mar 2014, 08:34

Enostavno knjigovodstvo in prefakturiranje

Odgovor Napisal/-a Nul » 27 Mar 2014, 08:52

Pozdravljeni,

sem s.p. (nisem DDV zavezanec) in vodim knjige po principu enostavnega knjigovodstva. Letos imam prvič opravka z takoimenovanim prefakturiranjem, gre namreč za to, da svoj poslovni prostor delim s še enim s.p.-jem, ravno tako poslovno sodelujeva. Tako mu mesečno prefakturiram stroške najemnine, uporabe opreme, pisarniškega materiala, oglaševanja, ipd. Ne vem kako to zavedem v svoje knjige:
- ali knjižim stroške v celoti (po računih, ki se tudi glasijo na moj s.p.) in ravno tako prefakturiran del v prihodke (po izdanih računih za prefakturirane zneske),
- ali samo odštejem od stroškov del, ki se nanaša na drugi s.p. in tako knjižim račune v stroške le v svojem deležu,
- ali stroške zavedem v celoti in na podlagi izdanih računov za prefakturiran znesek storniram stroške v tem deležu (+ in -)?


Vnaprej hvala vsem za odgovor !

slovan
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 7952
Pridružen: 11 Feb 2006, 17:10
Kraj: Ljubljana

Re: Enostavno knjigovodstvo in prefakturiranje

Odgovor Napisal/-a slovan » 27 Mar 2014, 09:59

Menim, da bo prva alinea najbolj pravilna (stroški so v s.p.-, ker se tudi računi glasijo na vaše ime; uporaba prostora in vse kar je povezano z uporabo, po določeni ceni, pa predstavlja vaš prihodek).

lp

Nul
Novinec
Novinec
Prispevkov: 2
Pridružen: 27 Mar 2014, 08:34

Re: Enostavno knjigovodstvo in prefakturiranje

Odgovor Napisal/-a Nul » 27 Mar 2014, 11:35

Super,hvala vam, tudi sam se nagibal prvi alineji, torej v celoti v stroške in prefakturirane zneske v prihodke.
Hvala in lep pozdrav!

Odgovori