Pozdravljeni!
Imam sledeči primer: Preko interneta smo na amazon.com kupili knjigo, plačali smo jo z American Express, prispela pa je nato iz ZDA. Po prispetju knjige nismo prejeli nikakršnih obrazcev za carinjenje od Intereurope, zato sem poklicala tja in se o tem pozanimala. Povedali so mi, da je knjiga oproščena carinjenja ker je njena vrednost manjša od
22$. Trenutno za knjigo nimamo nikakršnega dokazila kako je prišla čez mejo in da je sploh šla, pa tudi nobenega drugega računa kot od centuriona za American Express, pa še tam ne piše natančno za kaj gre. Zanima me ali je že imel kdo kakšen podoben primer in kako je rešil problem z računi. Ne vem ali naj se obrnem na amazon.com, če sploh obstaja za to kakšen telefon in naj poprosim za račun? Problem je kako naj nam to potem gre v stroške podjetja. Takšna primera imamo dva.
Hvala za pomoč in lep pozdrav!
Vesna
Račun amazon.com
Moderator: Mirko Zbačnik