Opravljanje inventur po poslovalnicah
Moderator: Mirko Zbačnik
Opravljanje inventur po poslovalnicah
Naše podjetje dobavlja blago veliki firmi na konsignacijo; blago dobavljamo po njihovih poslovalnicah katerih je preko 100; ker je blago na konsignaciji (to pomeni, da je do prodaje naše), bi morali praviloma delati tudi inventuro po poslovalnicah, kar pa je fizično nemogoče pri 15.zaposlenih; ker lahko v teh poslovalnicah delaš inventuro le takrat, ko jo delajo oni, je drugi problem: hkrati po celi Sloveniji delajo na 20 lokacijah in mi ne moremo biti zraven soudeleženi. Problem je tudi v tem, ker oni za blago, ki ga imajo na konsignaciji delajo po skupinah in ne po artiklih oz. kodah. Sprašujem vas kako v praksi to izvajate vi? Sigurno ima še kdo drugi tak problem in je zadevo pragmatično rešil. Hvala vam za posredovane vaše delovne izkušnje! Sama si razbijam glavo že nekaj dni kako rešiti problematiko dejanske količine v teh poslovalnicah in da bo seveda vse po predpisih.