Pozdravljeni
Prosim za pomoc, ce se kdo spozna na te zadeve
Maja 2016 sem kupila novi aparat. Garancija je bila 1 leto, kar pomeni, da se je letos maja iztekla.
Vceraj se je pojavila napaka na aparatu, ki onemogoca delovanje ( naj bi sla elektronika).
Ali se lahko sklicujem na stvarno napako( zakonska je 2 lèti) in zahtevam od prodajalca brezplacno popravilo?
Hvala za odgovor
Lp
Garancija ali stvarna napaka
Moderator: Mirko Zbačnik
-
- Novinec
- Prispevkov: 8
- Pridružen: 14 Nov 2007, 09:20
Re: Garancija ali stvarna napaka
Pozdravljeni
Mogoče vam uspe?
Če boste uveljavljali stvarno napako, morate biti zelo, zelo vztrajni in jim argumentirat zadevo. Imela sem primer Apple telefona. Problemi že od prvega tedna nakupa, uveljavljala garancijo po 2 mesecih, po zamenjavi aparata isti problemi, uveljavljala garancijo za stvarno napako, "boksali smo se cca 2-3 mesece", potem končno uspela in vrnila aparat. Povrnili so mi kupnino.
Pa veliko sreče.
Mogoče vam uspe?
Če boste uveljavljali stvarno napako, morate biti zelo, zelo vztrajni in jim argumentirat zadevo. Imela sem primer Apple telefona. Problemi že od prvega tedna nakupa, uveljavljala garancijo po 2 mesecih, po zamenjavi aparata isti problemi, uveljavljala garancijo za stvarno napako, "boksali smo se cca 2-3 mesece", potem končno uspela in vrnila aparat. Povrnili so mi kupnino.
Pa veliko sreče.