e-račun
e-račun
Kaj predlagate svojim strankam, ki pridejo na dan z željo:
"Mi bi pa radi šli v korak s časom in izdajali e-račune"
Večinoma si predstavljajo, da je to pošiljanje PDFja po e-posti.
Kakšna je sploh najugodnejša varianta za podjetje z nekaj 100 računi na mesec in nekaj 10 strankami, ki bi lahko prejemale e-račune?
ProKlik in 123arhiv?
"Mi bi pa radi šli v korak s časom in izdajali e-račune"
Večinoma si predstavljajo, da je to pošiljanje PDFja po e-posti.
Kakšna je sploh najugodnejša varianta za podjetje z nekaj 100 računi na mesec in nekaj 10 strankami, ki bi lahko prejemale e-račune?
ProKlik in 123arhiv?
-
- Računovodja
- Prispevkov: 283
- Pridružen: 18 Mar 2011, 10:47
Re: e-račun
V bistvu bi stranke morale vedeti kaj hočejo - poslati pdf po e-posti, ali posredovati v banko e-racun.
Lotevam se e-računov že dalj časa, pa mi ta neznosno se spreminjajoča se zakonodaja požre ves čas.
Treba je urediti stvari na nivoju izdajatelj - prejemnik - banka. S programerske strani se mi zdi, da je treba predvsem samo pripraviti racun v ustrezni (xml) obliki. (Samo zdi se mi, ker se nisem prisla do tja ).
Kaže, da nas bodo kar zakonodajalci prisilili v izvedbo...
http://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=7694
Lotevam se e-računov že dalj časa, pa mi ta neznosno se spreminjajoča se zakonodaja požre ves čas.
Treba je urediti stvari na nivoju izdajatelj - prejemnik - banka. S programerske strani se mi zdi, da je treba predvsem samo pripraviti racun v ustrezni (xml) obliki. (Samo zdi se mi, ker se nisem prisla do tja ).
Kaže, da nas bodo kar zakonodajalci prisilili v izvedbo...
http://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=7694
Re: e-račun
Kolikor jaz razumem to, je dovolj, če pripravim XML za račun in s tem je moj del dela zaključen.
Stranka pa potem lahko:
a) pošlje ta XML po mailu, da ga prejemnik lahko uvozi v svoj sistem, poleg tega pa pošlje še papirnat račun po pošti, da bo vse po zakonu (ker v tem primeru ni digitalnega podpisa niti dig arhiva).
b) pošlje ta XML preko Klika (s tem je identiteta pošiljatelja zagotovljena), ter naprinta še en papirnat račun za svoje arhive (ker ni digitalenga arhiva),
c) pošlje ta XML preko Klika in ga spravi v 123 arhiv, v tem primeru pa ne potrebuje papirnatega računa (ker je v igri dig podpis in dig arhiv).
Stranka pa potem lahko:
a) pošlje ta XML po mailu, da ga prejemnik lahko uvozi v svoj sistem, poleg tega pa pošlje še papirnat račun po pošti, da bo vse po zakonu (ker v tem primeru ni digitalnega podpisa niti dig arhiva).
b) pošlje ta XML preko Klika (s tem je identiteta pošiljatelja zagotovljena), ter naprinta še en papirnat račun za svoje arhive (ker ni digitalenga arhiva),
c) pošlje ta XML preko Klika in ga spravi v 123 arhiv, v tem primeru pa ne potrebuje papirnatega računa (ker je v igri dig podpis in dig arhiv).
Re: e-račun
Pozdravljeni !
Posredujem izkušnje glede e-računov.
Dobavitelj Si.mobil nam na e-mail firme (vsak mesec) pošilja e-račun in e-specifikacijo v xml in pdf obliki s položnico. Na njihovi spletni strani se nahaja še račun v xml in pdf obliki brez položnice. Papirnatega računa ne pošilja.
Račun brez položnice si vsak mesec sprintamo sami s črno belim tiskom ter v manjši (A5) različici (varčujemo s stroški in s prostorom v arhivu).
Njihov poskeniran podpis in žig sta veljavna.
Lep pozdrav !
Posredujem izkušnje glede e-računov.
Dobavitelj Si.mobil nam na e-mail firme (vsak mesec) pošilja e-račun in e-specifikacijo v xml in pdf obliki s položnico. Na njihovi spletni strani se nahaja še račun v xml in pdf obliki brez položnice. Papirnatega računa ne pošilja.
Račun brez položnice si vsak mesec sprintamo sami s črno belim tiskom ter v manjši (A5) različici (varčujemo s stroški in s prostorom v arhivu).
Njihov poskeniran podpis in žig sta veljavna.
Lep pozdrav !
Re: e-račun
tema je sicer že stara, vendar trenutno zelo aktualna glede e-računov za oddajo na UJP.
Kako daleč oz. ste že vse pripravili za oddajanje na UJP in pa tudi testirali v beta verziji?
Drugo pa so e-računi, da jih pošiljaš kar povprek vsem svojim kupcem - koliko od vas je že to naredilo ?
Kako daleč oz. ste že vse pripravili za oddajanje na UJP in pa tudi testirali v beta verziji?
Drugo pa so e-računi, da jih pošiljaš kar povprek vsem svojim kupcem - koliko od vas je že to naredilo ?
Re: e-račun
Delamo na tem.
S testiranjem so težave, ker ne moreš kar tako pošiljati nekih testnih računov sem in tja.
Kolikor lahko zaznam, je marsikdo še precej nepripravljen.
Glede na to, da naše stranke niso proračunski uporabniki, se mi zdi, da je dovolj, ko izdajo račun proračunskemu uporabniku, da se spravi e-račun do banke in ga banka naprej posreduje na UJP. ??????
Za pošiljanje e-računov kar povprek vsem svojim kupcem, morajo biti predvsem pripravljeni na to tudi kupci...
..kar pa šele pride...
Mene predvsem zanima kako je z uporabo verzij eSlog. Zdi se mi, da bo najbolj splošno pokrita verzija eSlog 1.5 (enostavni račun).
Ali so kakšne omejitve in bo treba preiti tudi na 1.6 oz. narediti opcijsko????
S testiranjem so težave, ker ne moreš kar tako pošiljati nekih testnih računov sem in tja.
Kolikor lahko zaznam, je marsikdo še precej nepripravljen.
Glede na to, da naše stranke niso proračunski uporabniki, se mi zdi, da je dovolj, ko izdajo račun proračunskemu uporabniku, da se spravi e-račun do banke in ga banka naprej posreduje na UJP. ??????
Za pošiljanje e-računov kar povprek vsem svojim kupcem, morajo biti predvsem pripravljeni na to tudi kupci...
..kar pa šele pride...
Mene predvsem zanima kako je z uporabo verzij eSlog. Zdi se mi, da bo najbolj splošno pokrita verzija eSlog 1.5 (enostavni račun).
Ali so kakšne omejitve in bo treba preiti tudi na 1.6 oz. narediti opcijsko????
Re: e-račun
Jaz pripravljam 1.6 različico.
Kolikor sem gledal (že dolgo tega), ni nekih bistvenih razlik med 1.5 in 1.6, vsaj pri osnovnih elementih.
Je pa za opozorit, da preko klika in UJPja ne moreš vpisat/uvozit dobropisov in avansnih računov.
Za to potrebuješ kakega drugega posrednika.
Kolikor sem gledal (že dolgo tega), ni nekih bistvenih razlik med 1.5 in 1.6, vsaj pri osnovnih elementih.
Je pa za opozorit, da preko klika in UJPja ne moreš vpisat/uvozit dobropisov in avansnih računov.
Za to potrebuješ kakega drugega posrednika.