Knjiženje stroškov

Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
SEVILLA
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 81
Pridružen: 03 Nov 2006, 12:33

Knjiženje stroškov

Odgovor Napisal/-a SEVILLA » 12 Mar 2009, 17:49

Pozdravljeni,

doma imamo manjši lokal. Jaz vse stroške (tako nabava pijače kot elektrika, RTV etc) knjižim pod 4000.
Zanima me kako drugi to knjižite, ali razmejujete stroške ali enako kot jaz knjižite vse stroške na isti konto.
Ter seveda, če veste kako je pravilno.

Hvala za vaše odgovore.

TOLEDO
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 92
Pridružen: 07 Jun 2008, 23:22
Kraj: MARIBOR

Odgovor Napisal/-a TOLEDO » 12 Mar 2009, 19:20

Brez zamere...
zaradi takšnih smo računovodje v servisih brez dela in zaradi takšnih pada kredibilnost našega dela, vprašljiva je tudi kredibilnost vaših poslovnih izkazov....v našem servisu pravimo takšnemu vprašanju "še ena frizerka, ki se gre računovodjo..."

Naty73
Super računovodja
Super računovodja
Prispevkov: 2483
Pridružen: 19 Maj 2005, 13:53
Kraj: Ljubljana okolica

Odgovor Napisal/-a Naty73 » 12 Mar 2009, 19:49

Poglejte si kontni plan za s.p.-je, SRS 39 in še kaj, pa boste že iz nazivov kontov videli, da ne morete dajati vse v en koš... kako pa potem bilanco naredite???
Naty

Če imava jabolki in si ju izmenjava, imava še vedno vsak eno jabolko. Če pa si izmenjava ideji, ima vsak po dve. (George Bernard Shaw)

Mirko Zbačnik
Moderator
Moderator
Prispevkov: 11757
Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
Kraj: Bloke, Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mirko Zbačnik » 12 Mar 2009, 21:51

Zaradi realnejšega prikaza stroškov (odhodkov) bi bilo smiselna evidenca zalog. Vse pijače ne porabite na dan nabave, vedno je nekaj zaloge.
Bločeni so počeni, v papirček zaviti in na plank pribiti. (Slovensko ljudko otroško izročilo)
Mirko Slika

SEVILLA
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 81
Pridružen: 03 Nov 2006, 12:33

Odgovor Napisal/-a SEVILLA » 12 Mar 2009, 23:53

Spoštovani,

priznam, da sem precej neizkušena vendar sem mnenja, da bi zmogla voditi računovodstvo za ta lokal.
Glede nabave pijač; jaz knjižim prek zalog, oz. konta 3100 ob inventuri preknjižjim na konto 4000.
Glede ostalih stroškov; jaz razumem da je za bilanco glavno da so stroški razdeljeni na stroške blaga, materiala in storitev ter na stroške dela, da potemtakem ni važno, da so str elektrike knjiženi npr na 4020, medtem, ko so str. materiala na kontu 4000.
Se opravičujem, če s svojim neznanjem žalim bolj izkušene od mene.

Hvala za pomoč

Mirko Zbačnik
Moderator
Moderator
Prispevkov: 11757
Pridružen: 15 Jan 2003, 13:03
Kraj: Bloke, Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mirko Zbačnik » 13 Mar 2009, 08:46

V kolikor kategorije lahko razvrstite v konte skupine 40 (4010, 4012...) je za potrebe bilanciranja vseeno in tudi zakonu je zadoščeno, ker je obvezna uporaba dvoštevilčnih kontov. A večina nas uporablja priporočen trimestni kontni načrt zveze računovodji.

Priporočam pa vam, da vsaj v začetku povpraššajte z mnenje izkušenejšega računovodja, oziroma si zagotovite občasno pomoč.
Bločeni so počeni, v papirček zaviti in na plank pribiti. (Slovensko ljudko otroško izročilo)
Mirko Slika

Odgovori