Pozdravljeni.
Gre za d.o.o., imajo nekaj gotovinskih računov na mesec in ti so manjših vrednosti. Cel mesec stranke plačaujejo te gotovinske račune, potem pa skupni znesek (ponavadi je to cca 200eur za cel mesec),prvi delovni dan v naslednjem mesecu položi lastnik na TRR. Ali naj peljem preko blagajne? To je: vsak dan naredim bl.prejemek, konec meseca pa izdatek? Je pa tako, da v podjetju ne vodijo blagajne, želijo pa da bi jaz potem v računovodstvu naredila blagajno.
Ali bi lahko naredila preprosto tako, da bi naredila terjatev do lastnika, ko stranka končni kupec plača in potem, ko položi zaprem po banki terjatev do lastnika?
Vnaprej hvala za vaše mnenje.
POLOG IZTRŽKA KONEC MESECA
Moderator: Mirko Zbačnik
POLOG IZTRŽKA KONEC MESECA
Alijana
Re: POLOG IZTRŽKA KONEC MESECA
... da bi naredila terjatev do lastnika...
brez težav, če ima na drugi strani tudi on odprte terjatve in jih sproti pobotate;
drugače morate obračunavati obresti... (če smo natančni...)
brez težav, če ima na drugi strani tudi on odprte terjatve in jih sproti pobotate;
drugače morate obračunavati obresti... (če smo natančni...)
Re: POLOG IZTRŽKA KONEC MESECA
Kaj pa davčna blagajna? Iz njenih podatkov je razvidno, da podjetje prejema za svoje storitve/blago gotovino, kar pomeni, da mora voditi tudi blagajno (blagajniško poslovanje). Problem nastane, ker denarja praktično ni v blagajni, temveč v "žepu" lastnika in boste kakšnemu davčnemu inšpektorju težko dokazovali stanje v blagajni.
lp
lp