Pozdravljeni.
Imela bi dvoje vprašanj.
1. Imamo investicijo (stavba), ki še nima uradnega prevzema. Na kontu 0270 vodimo neko vrednost- cca 800.000,00€. Ta stavba je pogorela nekje do polovice- torej tudi vredna ni več 800.000,00€. Treba jo bo sanirati. Kako se ravna v tem primeru? Ali bi morali najeti uradnega cenilca, ki bi nam dal poročilo, kolikšna je še vrednost in se potem zmanjša vrednost na kontu 0270. Ko pa se bo začela adaptacija zopet vse prejete račune knjižimo na ta konto?
2. Četudi ta stavba ni bila v uporabi, je bilo v njej kar nekaj materiala, polizdelkov in tudi končnih izdelkov, katere je uničil požar. Kako ravnati v tem primeru? In še, v tej stavbi je bila tudi oprema, ki je prav tako lahko uničena- ni še preverjeno, nekaj le- te bo sigurno za odpad. Kakšno dokumentacijo rabimo, da se to lahko odpiše?
Če mi lahko kako pomagate bi na splošno rabila informacije o tem, kako se sploh lotiti na pogorišču vsega skupaj...
Hvala vam za pomoč.
Material, polizdelki, osnovna sredstva...
Moderator: Mirko Zbačnik
-
- Računovodski vajenec
- Prispevkov: 164
- Pridružen: 01 Jul 2008, 14:16