reklamacije


Moderator: Mirko Zbačnik

Odgovori
čižek
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 80
Pridružen: 02 Jun 2005, 09:49

reklamacije

Odgovor Napisal/-a čižek » 12 Sep 2005, 16:47

Zanima me sledeče; po novem rezervacije za garancije niso več davčno priznani strošek. Zanima pa me, kako narediš, če reklamacijo dobiš. Mi imamo namreč primer, ko smo gotove izdelke izvozili v EU, izdali račun, plačila še nismo prejeli. Stranka nam sedaj reklamira določeno število teh proizvodov. Nam jih ne vrača, temveč zahteva popravilo na "licu mesta" ,to je v Italiji. Kako mi to popravilo obračunamo oz. ocenimo? Ali to naredimo z internim obračunom stroškov, ki jih potem damo med stroške reklamacije, ali je za to potreben dobropis tuji stranki?
Lep pozdrav vsem obiskovalcem foruma.

kaltrzic
Računovodja
Računovodja
Prispevkov: 487
Pridružen: 15 Apr 2004, 12:53
Kraj: Slovenia

Odgovor Napisal/-a kaltrzic » 14 Sep 2005, 09:13

Če boste izdelke popravili, boste pač knjižili stroške, ker vam bo (predvidevam) tuji partner potem plačal račun v celoti. Če pa vam ne bo plačal ali vam bo izdelke vrnil, pride vpoštev dobropis.

Odgovori